
Sporun da Başkenti Ankara !
15/04/2025
Türk Dünyası, Ankara’da Baharı Selamlayacak!
16/04/2025Ankara Kent Konseyi (AKK) Medya Çalışma Grubu, “Gelenekselden Dijitale: Google Haberciliği” paneli ile dijitalleşmenin medya dünyasına etkilerini ve Google’ın habercilik üzerindeki rolünü değerlendirdi.
AKK Medya Çalışma Grubu ev sahipliğinde, Türk İnternet Medya Birliği’nin (TİMBİR) katkılarıyla düzenlenen panele; Google haberciliğine ve yerel haberciliğe yeni bir vizyon katmayı amaçlayan gazeteciler, editörler katıldı.
Gazeteci Cansu Baloğlu moderatörlüğünde gerçekleşen “Gelenekselden Dijitale: Google Haberciliği” panelinin konuşmacıları ise, PanHaber Genel Yayın Yönetmeni Orhan Kemal Erkılıç, Haber Ankara İmtiyaz Sahibi Serhat Karaman, Yeni Ankara Haber Müdürü Muhammed Ayber oldu.
PANELDE DİJİTAL DÜNYADA YAZILI BASIN, YAPAY ZEKA VE GOOGLE HABERCİLİĞİNİN GELECEĞİ TÜM DETAYLARIYLA AKTARILDI
Google haberciliğinde kente marka değeri katan, Ankara medyasının deneyimli gazetecileri panelde, dijitalleşmenin medya dünyasına etkilerini ve Google’ın habercilik üzerindeki rolünü değerlendirdi.
Dijital çağın vazgeçilmezleri arasında yer alan Google haberciliğine dair tüm merak edilen detayları katılımcılarla paylaşan konuşmacılar; yazılı basının yerini, dijital çağda Google haberciliğine bırakmasını masaya yatırırken, yapay zekanın her geçen gün gelişerek yaygınlaşmasının Google haberciliği üzerindeki kolaylık ve zorluklarından da bahsetti.
“DÜNYA DEĞİŞTİ, MEDYA DA DEĞİŞTİ”
AKK Medya Çalışma Grubu Sözcüsü ve gazeteci Orhan Kemal Erkılıç, “Dünya değişti, insan değişti; bununla birlikte teknoloji değişti, medya da değişti. Bizler de bu etkinlikte sizlere faydalı olmayı amaçlıyoruz” diyerek konuşmasına başladı ve şunları söyledi:
“Ankara Kent Konseyi Medya Çalışma Grubu olarak Ankara’daki medyanın gelişmesine katkı sunmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Sayıları her geçen gün artan internet sitelerinin kurumsallaşması, daha etkin olabilmesi için kurulan Türk İnternet Medya Birliği, tüm internet sitelerinin gelişimine katkı sağlarken, biz de burada Medya Çalışma Grubu olarak, Ankara’daki medyanın gelişimine katkı sunmaya çalışıyoruz.”
“BİZİM ARTIK HABER AĞINA VE ÖZGÜRLÜĞÜNE SAHİP ÇIKMAMIZ GEREKİYOR”
AKK YK Üyesi ve gazeteci Ömer Şan, “Günümüzde maalesef hazır bültencilik, ajans haberciliği gibi bir çalışma var. Artık habere takla attıran bile yok. Medya; halkın gözü, kulağı ve sesi olmalı. ‘Taraf olmayan bertaraf olur’ sözüyle yola çıkarsak bizim artık haber ağına ve özgürlüğüne sahip çıkmamız gerekiyor. ‘Gelenekselden, dijitale’ diyoruz ama sahadaki gerçek ve doğru haberi direkt halka ulaştıran arkadaşlarımızın çabasıyla görünür olunuyor. Yerel medya ve Ankara Kent Konseyi Medya Çalışma Grubu’na destek olmamız gerekiyor” dedi.
AKK, “GELENEKSELDEN DİJİTALE: GOOGLE HABERCİLİĞİ” PANELİ İLE MEDYA DÜNYASININ GELECEĞİNE IŞIK TUTTU
- Ankara Kent Konseyi(AKK) Medya Çalışma Grubu, “Gelenekselden dijitale” diyerek, Google haberciliği ve medya dünyasının geleceğine ışık tuttu.
- Panelde konuşmacı olarak yer alan Google haberciliğinin ve Ankara medyasının deneyimli gazetecileri; Orhan Kemal Erkılıç, Serhat Karaman, Muhammed Ayber yazılı basının dijitalleşmesinden, yapay zekanın Google haberciliğine etkisine kadar birçok konuyu masaya yatırdı.
Ankara Kent Konseyi (AKK) Medya Çalışma Grubu, “Gelenekselden Dijitale: Google Haberciliği” paneli ile dijitalleşmenin medya dünyasına etkilerini ve Google’ın habercilik üzerindeki rolünü değerlendirdi.
AKK Medya Çalışma Grubu ev sahipliğinde, Türk İnternet Medya Birliği’nin (TİMBİR) katkılarıyla düzenlenen panele; Google haberciliğine ve yerel haberciliğe yeni bir vizyon katmayı amaçlayan gazeteciler, editörler katıldı.
Gazeteci Cansu Baloğlu moderatörlüğünde gerçekleşen “Gelenekselden Dijitale: Google Haberciliği” panelinin konuşmacıları ise, PanHaber Genel Yayın Yönetmeni Orhan Kemal Erkılıç, Haber Ankara İmtiyaz Sahibi Serhat Karaman, Yeni Ankara Haber Müdürü Muhammed Ayber oldu.
PANELDE DİJİTAL DÜNYADA YAZILI BASIN, YAPAY ZEKA VE GOOGLE HABERCİLİĞİNİN GELECEĞİ TÜM DETAYLARIYLA AKTARILDI
Google haberciliğinde kente marka değeri katan, Ankara medyasının deneyimli gazetecileri panelde, dijitalleşmenin medya dünyasına etkilerini ve Google’ın habercilik üzerindeki rolünü değerlendirdi.
Dijital çağın vazgeçilmezleri arasında yer alan Google haberciliğine dair tüm merak edilen detayları katılımcılarla paylaşan konuşmacılar; yazılı basının yerini, dijital çağda Google haberciliğine bırakmasını masaya yatırırken, yapay zekanın her geçen gün gelişerek yaygınlaşmasının Google haberciliği üzerindeki kolaylık ve zorluklarından da bahsetti.
“DÜNYA DEĞİŞTİ, MEDYA DA DEĞİŞTİ”
AKK Medya Çalışma Grubu Sözcüsü ve gazeteci Orhan Kemal Erkılıç, “Dünya değişti, insan değişti; bununla birlikte teknoloji değişti, medya da değişti. Bizler de bu etkinlikte sizlere faydalı olmayı amaçlıyoruz” diyerek konuşmasına başladı ve şunları söyledi:
“Ankara Kent Konseyi Medya Çalışma Grubu olarak Ankara’daki medyanın gelişmesine katkı sunmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Sayıları her geçen gün artan internet sitelerinin kurumsallaşması, daha etkin olabilmesi için kurulan Türk İnternet Medya Birliği, tüm internet sitelerinin gelişimine katkı sağlarken, biz de burada Medya Çalışma Grubu olarak, Ankara’daki medyanın gelişimine katkı sunmaya çalışıyoruz.”
“BİZİM ARTIK HABER AĞINA VE ÖZGÜRLÜĞÜNE SAHİP ÇIKMAMIZ GEREKİYOR”
AKK YK Üyesi ve gazeteci Ömer Şan, “Günümüzde maalesef hazır bültencilik, ajans haberciliği gibi bir çalışma var. Artık habere takla attıran bile yok. Medya; halkın gözü, kulağı ve sesi olmalı. ‘Taraf olmayan bertaraf olur’ sözüyle yola çıkarsak bizim artık haber ağına ve özgürlüğüne sahip çıkmamız gerekiyor. ‘Gelenekselden, dijitale’ diyoruz ama sahadaki gerçek ve doğru haberi direkt halka ulaştıran arkadaşlarımızın çabasıyla görünür olunuyor. Yerel medya ve Ankara Kent Konseyi Medya Çalışma Grubu’na destek olmamız gerekiyor” dedi.